II žaidimo etapas

  • Išanalizavus I etapo rezultatus ir konkurentų priimtus sprendimus, prisijunkite prie žaidimo iš naujo ir pradėkite II etapą: www.educationbygame.com.
  • Atsidarius langui suveskite savo turimus prisijungimo duomenis (jei prisijungimo neturite, rašykite: gintare@kvalitetas.lt).
  • Spauskite “Pradėkite” ir vystykite savo verslą. II-me etape Jūs turite 1 000 000 Lt + I etapo grynasis pelnas (žr.: Biudžeto lentelė).

  • 1 užduotis (“Įvertinkite ekonominę situaciją”). Paspauskite ant aktyvaus mygtuko “Išorinė aplinka” ir pagal aprašymą nustatykite kuris variantas Jums tinka: “Aukso amžius”, “Ekonomikos augimas”, “Krizė”, “Atsigavimas”. Pasirinkę teisingą atsakymą paspauskite ant jo ir taip užtvirtinkite savo sprendimą. Kita duota informacija yra kaip palengvinimas priiminėjant sprendimus.

  • 2 užduotis (“Pasirinkite vieną patraukliausią produktą ir suplanuokite pardavimų apimtis”). Atkreipkite dėmesį, jog kiekvieno segmento maksimali rinkos apimtis – skirtingai auganti: prestižinis segmentas +80%, vidutinės klasės segmentas +50%, ekonominės klasės +20%. Pagal I etapo apimtis Jums šiame žingsnyje jau reikia patiems pasiskaičiuoti maksimalias rinkų apimtis ir nuo maksimalaus skaičiaus planuotis savo pardavimus antram etapui. Taip pat galite keisti segmentą, tačiau kaina bus brangesnė (žr.: “Keitimo sąnaudos, Lt”) nei pasilikus tame pačiame segmente (žr.: “Išlaikymo sąnaudos, Lt”).

  • 3 užduotis (“Pasirinkite kainos ir kokybės strategiją”).  Nustatykite savo parduodamų baldų kainą (kainų ribos yra žemiau pateiktoje lentelėje. Galite taikyti marketinginę kainą, pavyzdžiui 9999 Lt) bei investicijas į savo produkto tyrimus ir vystymą (R&D). Plačiau apie R&D galite paskaityti paspaudę ant aktyvaus mygtuko: “R&D”.

  • 4 užduotis (“Pasirinkite kainos ir kokybės strategiją”). Šioje užduotyje pasirinkite kokios kokybės baldus pirksite iš tiekėjų. Taip pat nepamirškite avansą, kuris iš karto privalo būti sumokėtas tiekėjams už baldus, įtraukti į biudžeto lentelę.
  • 5 užduotis (“Pasirinkite paskirstymo strategiją”). Kiek parduotuvių reikia Jūsų kuriamai įmonei, žinosite paspaudę ant aktyvaus mygtuko “Paskirstymas”.

  • 6 užduotis (“Atrinkite ir įdarbinkite tinkamiausius darbuotojus”). Šioje užduotyje Jūs įdarbinate pardavimų vadybininkus, todėl galite pasirinkti tik vieną iš variantų: a, b arba c. Kiek darbuotojų reikės ir kokie įmonei bus metiniai kaštai, galite pasitikrinti paspaudę ant aktyvaus mygtuko “Kompetencija”.

  • 7 užduotis (“Pasirinkite darbo organizavimo būdus”). Šioje užduotyje parenkate darbo vietas darbuotojams.

  • 8 užduotis (“Kaip reklamuosite įmonę ir parduodamus produktus? Kiek į tai investuosite? Pasirinkite”). Šioje užduotyje Jums pagelbės aktyvūs mygtukai “Dėsniai” ir “Reklama”.

  • 9 užduotis (“Nuspręskite, į kokį vartotojų segmentą orientuositės šiemet”). Ši užduotis yra viena iš svarbiausių. Neteisingai pasirinkus vartotojų segmentą, Jūsų investicijos į reklamą nesuteiks grąžos.

  • 10 užduotis (“Mokymai”). Rinkdami mokymus darbuotojams atkreipkite dėmesį į mokymų teikiamą naudą (aktyvus mygtukas “Dėsniai”).
  • Paskutinis žingsnis – priimtų sprendimų patvirtinimas. Kol nepatvirtinote, galite keisti visus sprendimus, tačiau patvirtinus – daugiau nieko keisti nebebus galima. Eikite “Į sprendimų lentelę” ir patvirtinkite.

PASTABA. Nepamirškite žaidimo metu lygiagrečiai skaičiuoti įmonės pelną/nuostolį bei biudžetą.

SĖKMĖS! :)